تاریخ و فرهنگ ایران

تاریخ، فرهنگ، ادبیات، علم و فناوری

تاریخ و فرهنگ ایران

تاریخ، فرهنگ، ادبیات، علم و فناوری

تاریخ و فرهنگ ایران
ویژه فرهنگ و هنر ایرانزمین
نویسندگان
آخرین نظرات
  • ۷ دی ۹۵، ۱۱:۱۴ - کانون فرهنگی تربیتی شهید بهشتی شهرکرد
    عالی است
سه شنبه, ۷ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۴۶ ق.ظ

فعالیت های کانون شهید بهشتی شهرکرد

نگاهی به فعالیت های کانون شهید بهشتی شهرکرد
 


 

 

فعالیت های کانون شهید بهشتی شهرکرد

           

 

ثبت نام ثبت نام بیش از200 دانش آموزدرکانون فرهنگی و تربیتی شهرکرد
خبرگزاری شبستان: مدیر کانون فرهنگی و تربیتی شهید بهشتی شهرکرد از ثبت نام 268 دانش آموز در طرح اوقات فراغت این کانون در 17 رشته فرهنگی، کارآفرینی، ورزشی و هنری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش چهارمحال وبختیاری، مسعود آگشته، مدیر کانون فرهنگی و تربیتی شهید بهشتی شهرکرد امروز"29تیر" گفت: سال تحصیلی جاری تعداد 467 دانش آموزدر رشته های مختلف فرهنگی، کارآفرینی، ورزشی و هنری در این کانون مشغول فعالیت می باشند.


وی گفت: با توجه به نگاه ویژه کانون در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، کارآفرینی و تولید از مهم ترین محور های آموزشی اوقات فراغت در این کانون می باشد.
 

آگشته افزود: حاصل تلاش دانش آموزان کارآموز در کارگاه های کار آفرینی کانون تولید 18 نمونه از صنایع دستی بومی و ایرانی اسلامی بوده که در این راستا دو نمایشگاه به مدت سه ماه در سطح شهرکرد برگزار شده است.


وی همچنین از تامین جوایز مسابقات فرهنگی،هنری دانش آموزان منتخب ادارات آموزش و پرورش ناحیه2 و شهرستان فارسان توسط کانون خبر داد و گفت: از منابع فروش صنایع دستی10 درصد به خود دانش آموزان کارآفرین تعلق گرفته و به فعالین این رشته ها به عنوان هدیه کار آفرینی پرداخت شده است.

پایان پیام/

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۷
نویسندگان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی